Kär

Nu är jag precis hemkommen från Lina. Hon, jag och Sanna har kollat på Jumper, den var sådär. Hayden Christensen är ju förjävla snygg i alla fall. Jag är kär i honom tror jag. Dessutom är han lite smålik en jättesnygg kille (nämner inga namn för jag har varit stalker enough mot honom) och han är Anakin Skywalker som senare blir Darth Vader, den ultimata superskurken med det coolaste soundtracket ever.

 

Det var jättekul att träffa Lina igen, Sanna också för den delen. Fick sms av Alexandra som var på lite partyhumör så det kan eventuellt bli fest i morrn. Måste bara höra om jag kan sova på hennes soffa i såna fall för jag har inte råd att ta en taxi hem från stan och jag orkar verkligen inte cykla. Befinner mig i Höga Kusten nu och inte Falun. Här är det inte platt inte och dessutom är det mycket längre till stan från mamma och pappa än från Bojsen till Falun.

 

Var in på BK en sväng och kollade upp mitt schema också. Det ser ganska bra ut. Börjar inte förän torsdag eller fredag nästa vecka. Men sen jobbar jag typ sju dagar i rad. Känns lite småjobbigt men jag behöver pengar. Nu ska jag städa min säng, har lagt massa saker som jag packade upp idag på sängen så jag kommer inte rymmas annars. Fan vad onödigt att skriva det men skit samma.. Hittade en bra låt idag också:

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home


Nej nu ska jag sova så got natt folk.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ber om ursäkt för den urusla uppdateringen av min blogg. Lovar att det blir skärpning på den fronten. Kan inte ens skylla på urskogen i det här fallet. Men medan du skrev kommentaren höll jag faktiskt på att knåpa ihop ett inlägg,så läs och njut :) Saknar dig!

2010-06-09 @ 12:12:24
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0