Kanongott!

Hej alla! Idag har varit en bra dag. Tog en promenad i morse, typ 20 minuter men det är bättre än ingen promenad alls. Efter det åkte jag med mamma på några handelsträdgårdar och sen fick jag en mjukglass (nu får det dock vara nog med glass på ett tag om jag ska kunna gå ner i vikt). Träffade sedan Lina på stan och köpte en skitsnygg klänning på Bikbok. mamma sa att det var det fulaste jag köpt, men det tror jag inte på. Ska ha den på krogen i morrn i alla fall och det kommer bli skitbra tills jag spiller för varenda liten fläck kommer synas.

Den där middagen jag skrev om tidigare, den jag inte skulle få följa med på, den fick jag följa med på. Åt en liten cesarsallad till förrätt, oxfilé med amaronevinsås till huvudrätt (SKITGOTT!!!) och en panacotta med smak av apelsin med jordjubbar på till efterrätt. Det var verkligen (som Lina hade uttryckt det) MUMMA! Önskar dock att jag hade sluppit köra för resten av familjen delade på en flaska riesling, som var helt underbart, och en flaska amarone som också var jättegott (och då har jag inte ens lärt mig dricka rödvin). Jag fick tårar i ögonen när de satt och kollade genom vinlistan, men jag ska dricka vin i morrn så jag klarar mig, eller?

Sen fick jag det stora nöjet att aggera fyllechaffis till lillebror som nu är på Harrys med sina, och mina, vänner. Följde dock med in på förfesten och hade rätt trevligt. Nu sitter jag och väntar på att åka in och hämta dem igen. Ska passa på att städa rummet och prova ut smycken och skor till min nya klänning. FAN vad jag längtar till i morrn. Jag tror jag ska köpa en flaska vin och antingen en liten flaska tequila rose eller en flarra baja päron. Kommer bli gött som tusan. Huvva mitt rum ser verkligen förjävligt ut.. MEN jag var i en lägenhet idag och det var fan det värsta jag sett. Det låg kläder och saker precis överallt! Jag blev chockad. Men det var lite kul också för det var verkligen den stökigaste läggan jag varit in i i hela mitt liv.

Nu tänker jag hugga tag i städningen så ha en trevlig natt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0