Ingen stress, nejnejnej...

Här sitter jag och väntar på att åka upp till skolan på ett extraseminarie. Borde ju sätta igång med min uppsats, den ska trots allt in i morn. Jag tror nästan att jag testar mig själv för jag börjar alltid senare och senare för var gång vi har en tenta eller liknande. Klarar jag denna kurs slår jag personligt rekord i uppskjutning av klarad tenta. Som sagt har jag och Michaela en restuppgift som vi ska presentera idag, den handlar om Adidas. Jag har i alla fall spenderat morgonen med att göra mig fin. Det var länge sen jag var söt nu, har gått omkring osminkad, svettig och klädd i slafskläder senaste veckan så nu slår jag på stort och piffar till mig ordentligt (det är inte för att Giri ska vara på seminariet, jag lovar!) Jag har till och med läppstift OCH mascara.

När jag kommer hem ska jag i alla fall sätta igång med uppsatsen på riktigt. Har kommit på vad den ska handla om nu. Rubriken lyder Women, men and the city (eller något liknande). Den ska i alla fall handla om hur Sex and the city prortätterar män och kvinnor i New York. Hoppas det blir okej.. Jag ska köpa en cola light och en påse solrosfrön så jag kan hålla igång hela natten. Känner mig ganska peppad faktiskt.

Nej nu ska jag borsta tänderna och kila iväg, klockan är mycket!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0