Frusen

Äntligen hemma efter en iskall kväll på stan. Jag har nog seriöst aldrig kännt mig så malplacerad i hela mitt liv (eller jo det har jag). Det har bara varit högstadie/gymnasiefolk på stan idag. Vi har trängts med snorungar. Jag önskar att jag aldrig varit i den åldern för de är riktigt pinsamma. Dessutom var det mest bara hillbillys, jag tål dem inte. Vi satt i alla fall här hemma ett ganska bra tag innan vi drog oss in till stan, sen satt vi i Kvarnparken ett tag med klassen, men jag var nykter så det var inte så kul med alla myggor och kylan. Allt sånt blir så mycket mer påtagligt när man inte är full, det suger. Sen gick vi in till stan och åkte karuseller. Det var kul. Fick med mig Michaela i den jag var tvungen att åka själv igår. Den var mycket vidrigare idag när jag var nykter. Funderar på att åka den en sista gång i morn innan kåren.

Jag ser i alla fall fram emot utsparken på kåren i morn. Då går jag all in, eller all in på en flaska vin är kanske inte så all in.. Det blir nog kul i alla fall.

Här kommer lite bilder från ikväll:

 

Popcorn fulla balkonggolvet.

 

Lite MKV

 

Jag är väääääldigt olik mig, men ganska snygg om jag får säga det själv.

 

Nu ska jag sova. Är hur trött som helst. Dessutom fryser jag som en gnu, men det är riktogt varmt och skönt under täcket vill jag lova.

God natt alla!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0