Fortfarande vaken?

Nu ligger jag i sängen med lilla Snövit, min gogumma! Inte för att snacka skit om Gråben, han är en toppenkille, men när han lägger av som han så ofta gör så finns alltid lilla Snövit till hands. Jag ligger i alla fall och lyssnar på en jättebra låt av en kille här i Falun. Det är det enda som funkar eftersom jag inte kan öppna spotify på lillan.

Nu är det lite stalkervarning på mig men låten är skitbra så här är länken:
http://www.myspace.com/vmodin - låten heter Call it war.

Okej, nu har jag varit psyco enough. Jag hoppas han aldrig får reda på det här hahaha!

Just nu längtar jag efter morgondagen. Om det är bra väder ska jag kanske ta en promenad runt sjön. Sen längtar jag till tvätten är klar, då ska jag packa pappas kappsäck. Måste nog börja städa läggan också. Det är stökigt nu. Mest för att min madrass ligger i vardagsrummet och tar plats, men också för att det ligger smulor och skit på golvet överallt.  Hoppas det är riktigt soligt så jag kan ligga ute på gräset och sola. Sen blir det som sagt Pitchers och rosévin. Ååååh, jag ska måla tånaglarna också. Har tittat på dem hela dagen och stört mig på att färgen nötts bort. Speciellt på ett ställe på stortånaglarna nöts det mycket av skorna. Jag undrar vilken färg jag ska måla dem. Kanske mörklila som jag har på fingernaglarna, eller mitt greiga (okej det där var en ful stavning men hur ska det annars stavas?) från från Chanel, det mörka inte det ljusa alltså.. Fan vad onödigt inlägg detta blev, men jag har inte så mycket för mig. Ska i alla fall sova nu.

God natt allesmmans.
Puss, kram och fred på jorden och bort med svälten och miljöförstöringen!

PS. Snövit och Gråben är mina datorer. DS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0