Festival, kanske inte mitt forum.

Hej! Nu är jag och Elin nere i Falun. Är hemma från Peace & Love på bajs/sov/ducsh/dryck-paus. Bilresan ner gick galant förutom att Elin körde lite för snabbt och en polismotorcykel plötsligt dök upp bakom henne. Han passerade bara och åkte vidare så det var ingen fara. Det blev mycket festivalmusik i bilen. Min nya favvogrupp är Johnossi. Jävligt bra band, och de ska vi se på fredag eller nåt, kul kul kul! Vi åkte till campingen igår och satte upp tältet. Vi försökte först med pappas men insåg snabbt att det inte skulle funka (vi kom dit vid 22-tiden kanske) så vi satsade på rustatältet. Det var INTE vattentätt. En liten regnskur i morse så var det alldeles fuktigt innuti. Men det gör inget. Hade en kanonkväll igår. Vi satt bara med några jag känner från Falun, trevliga typer.

Nu ska vi snart tillbaka till festivalområdet och i kväll ska jag se Di Leva, jag blir nog den enda är jag rädd, men det skiter jag i. Jag vill se honom, så det så. För övrigt har jag gått på mitt livs första bajamaja. Det tog emot kan jag berätta men till slut gick det. Över lag är kanske inte festivaler och tält riktigt mitt forum. Men jag är glad att jag gör det. Kanske kan hjälpa mig komma över min toalettfobi, sen kanske jag inte är så kinkig vad gäller boende längre.

Nej nu hinner jag inte skriva mer. Det kommer fler uppdateringar i veckan hoppas jag och när jag kommer hem kommer bilder upp. Vi fotar frenetiskt.

Peace and love
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill ha MASSOR av foton. Det ska kännas som att jag själv har vart där!

2010-06-30 @ 15:38:25
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0