Miss Poopalot

Gissa vad jag nyss gjorde? Jag kisssade och bajsade på en spindel! Den var nere i toan och jag kunde ju inte direkt ta upp den därifrån så jag kissade och bajsade lite på den. Vilken fruktansvärt äcklig död. Men den dog inte av det, däremot lär den ha drunknat när jag spolade. Det var nog det elakaste miss Poopalot någonsin gjort.

Nu håller jag på att bli lite brun (inte av bajs). Nog pratat om bajs, åkte ut till Elin i morse och lade mig på hennes brygga och lapade sol. Jag vill också ha strandtomt och pool! Elin blev röd som en kräfta medan jag sniglar fram min bränna. Nog för att jag har ganska brun hy (eller snarare gul) men det tar hur lång tid som helst att bli brunare. Jag ska till henne i morrn med för nu är jag ledig två dagar, woho! I morrn ska vi sola på dagen, om det är bra väder det vill säga, sen ska vi dricka vin och se en film på kvällen tror jag. Det blir nog en liten sleep over, mysigt värre.

Idag har jag jobbat stängning, det gick ganska bra. Det kom in ett gäng ganska snygga och trevliga killar. Jag blev lite förtjust i en av dem. Han hade tatueringar och gillade hårdrock. När fan ska jag hitta en rockkille? Jag har insett att jag gillar lugna, ordentliga och välutbildade killar i teorin men i praktiken faller jag oftast för bad guys. Det är fan illa. Jag och Elin skrattade ordentligt idag åt "I ain't sayin' am a gold digger, but I ain't messin' whit no broke nigger". Vi tyckte det var skitkul, hahaha, men det var det egentligen inte. Det kanske stämmer lite. När jag träffade Björn hade han kosing, Bulba hade ju sin miljon och lite till och killen jag har träffat lite nu i sommar (två gånger :P) verkar ha sitt på det torra han med. Jag gillar killar med pengar helt enkelt. Nej jag skiter faktiskt i pengar, det är ändå inte jag som bestämmer över dem. Önskar dock att jag själv hade det lite bättre ställt. Just ja, det kom in ett till killgäng idag. Jag blev lite rädd för de såg ut som ett gäng våldtäcktsmän. Alla såg värsta thug ut och två av dem hade vassa tänder, det såg läskigt ut. Dessutom var de danskar så jag fattade inte ett skit av vad de sa och den äldsta av dem skrattade åt mig när jag inte fattade nåt. Han var creepy som fan.. Jag vågade knappt gå ut och städa restaurangen när de satt där. Inbillade mig att de skulle stanna utanför tills vi stängde och sen gruppvåldta mig och bita mig med deras vassa jävla tänder. De gjorde inte det, men det kollade på mig när jag städade från utsidan. Jag hatar dem!

Nu ska jag kissa och sova. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0