Måste skaffa en pool!

Hej! Jag skriver inte så mycket nu för tiden för jag hänger hos Elin jämt, eller rättare sagt i hennes pool. Jag badar i timmar medan landkrabban Elin tittar på och solar. Jag badar nästan mer än hennes småbröder, men jag är ju trots allt vattuman. När jag någon gång i framtiden skaffar hus ska jag tänka på att tomten måste ha utrymme för en pool. Det finns fan inget bättre än POOL.. Idag är det dock lite sämre väder så jag ligger hemma och passar på att städa och fixa saker som jag skitit i tidigare under sommaren. Kanske skulle ta och färgkoordinera garderoben igen?

När jag inte har badat har jag jobbat och varit med killen jag träffar i sommar. Han är go han, fast egentligen är han ganska bitter, men jag gillare. Dessutom är han het. Seriöst, inte bara i utseendet utan allt! Han är så elak och otrevlig så han blir het. Eller nu låter det som att han är dum i huvudet men det är han inte. Han är snäll också, jag kan inte förklara.. Jag var dessutom med min vän Johan och såg på Metropia för tredje gången i sommar. Den var nästan bäst den tredje gången. Jag måste köpa den filmen i höst. Jag fick förresten lönespecen idag, fick MYCKET mer än vad jag trodde jag skulle få. Fick det dubbla ungefär, så jag slipper vara dödspank i augusti. Eller dödspank lär jag väl vara ändå, men det går inte så mycket pengar på sprit och bakismat i alla fall för jag är så skötsam i sommar!

Nu är det bara tre dagar kvar till vinprovningen. Jag har seriöst krogabstinens. Jag tänker på krogen hela tiden. Det ska bli så KUL (hoppas jag, Övik kanske inte har världens bästa uteliv)! Jag ska bli kalasfull i alla fall för det var det länge sen jag var, dessutom är jag ledig på söndagen så jag kan vara hur bakis jag vill, så det så. Nästa helg hoppas jag på att få ledigt från jobbet för då ska jag till Ulvön med släkten. Fattar egentligen inte vad vi ska dit och göra, men vi ska det i alla fall. Känner dock på mig att jag kommer bli rastlös som fan utan kompisar, men jag har ju kusin och lillebror (en lillebror som jag håller på att bryta ihop på). Jag tror jag ska ha mens snart. Har varit grinig som fan idag och igår (gårdagen slutade sock riktigt jävla skitbra utan överdrift). Mina nya minipiller gör ju att jag fan inte vet när jag ska ha mens, kommer väl troligtvis ha det på lördag när jag ska ut, jippi! Men å andra sidan ska jag ju inte dra hem med nån kille så det gör inte så mycket. Känns mest bara jobbigt.

Nu är jag hungrig som en apa. Jag åt jordgubbstårta till frulle och eftermiddagsfika. Pappa fyller år idag, han ska få en handduk av mig och Viktor (mammas ide). Jag gjorde nyss köttfärssås som jag hoppas att vi ska äta snart. Jag undrar vadjag ska hitta på i kväll. Har absolut inga planer och går jag bara hemma som en osalig ande kommer jag bryta ihop. Inte har jag råd att gå ut heller. Fick låna pengar av mamma till tamponger idag, men på fredag blir det ett skönt tillskott på kortet som för närvarande är tomt.

Nej om jag skulle ta och göra någon nytta? Det får bli färgkoordinering av garderoben och kanske en rengöring av badrum och dusch. Ha en bra dag! Här är lite bilder från Elins pool:


Elin svankar och jag kör en Dita von Teese, strippkarriär nästa?






POOl NÄSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0