Fröken Fisk

Då var andra doppet i år avklarat. Jag och Tommy åkte till Vågsnäs och tog ett dopp. Jag som har sämsta bikinin i världen flashade så klart tuttarna lite stilfullt sådär. Märkte inget när Tommy lite diskret försökte hinta det heller, som tur var så var det bara vi två och några småtjejer där. Jag börjar bli den lilla fisk jag var när jag var yngre. Har spelat minigoft idag också. Jag var sämst med det var inte så oväntat. På en niohålsbana fick jag 29, Jimmy som vann fick 20. Skit samma, jag har ett liv!

I kväll blir det jobb, som vanligt när det är helg och natt. Ska jobba i morrn med, men på söndag är jag ledig hela dagen. Undra vad man ska hitta på då.. Förhoppningsvis blir det sol så jag kan pressa lite. Det känns fan surt att jobba i helgen, men jag är ledig nästa så då blir det vinprovning. Fan vad jag ser fram emot det, dessutom ska vi ut och käka innan på Public. Har aldrig ätit där så det ska bli spännande. Det absolut bästa är dock att jag inte kommer vara nykter och chaufför. Jag bara kör bil hela tiden. Kanske skulle ta och bli taxichaffis? Nja, skulle inte tro det. Jag är inte så bra på att köra bil.

I onsdags var jag dock inte chaffis, då jädrar var det fest. Slutade klockan 19.00 och blev skitsugen på utgång. Tur man känner Öviks partygrabbar nummer ett. Tommy P och co skulle så klart ut så jag hängde på dem. Duschade och gjorde mig klar på typ 35 minuter sen bar det av mot stan. Fick två halvflaskor rosé av pappa, de gick åt. Jag som skulle ta det lugnt, började ju trots allt jobba klockan 12.00 dagen därpå. Det blev inte så lugnt, blev full som en räka och drog på efterfest på andra sidan stan. Som tur var däckade jag ganska snabbt så jag hann sova lite grann i alla fall. Vaknade mellan Gullan och Johan klockan nio på morgonen, ringde mamma som var snäll och hämtade mig, sen bar det av till jobbet. Jag har nog aldrig haft en så tung dag på det stället i hela mitt liv. Gick omkring som en zombie och orkade inte vara trevlig mot nån. Slutade 19.00 och åkte hem, sen träffade jag Tommy och dem igen. Aggerade chaffis en liten stund och sen sov jag gott.

Nu ska jag stoppa i mig nåt käk och sen drar jag till värmen på BK.

Peace - puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0