Matdags

Mitt pluggschema följs inte till punkts och pricka måste jag erkänna. Men jag har kommit på en ny taktik, jag ska göra allt som jag fortfarande kan lämna in i tid sen ska jag försöka hinna med allt annat efteråt. Jag tror det är det bästa faktiskt. Idag har vi pratat lite om en uppsatts vi ska skriva till litteraturen så jag har några alternativ jag kan välja mellan. Litteraturen är den enda kursen denna termit som varit kul, allt annat har varit BAJS.

Jag tog en sväng på stan med Michaela efter skolan. Vi fikade på falan, det var första gången på väldigt länge och lika gott som alltid var det. Jag köpte två koftor på gina också. Jag skulle inte köpa några kläder denna månad men jag behöver faktiskt nya koftor. Jag har EN som jag använder. EN ENDA! Nu köpte jag en brun och en vit(aktig) men jag tror jag ska byta den vita mot en ny svart. Den svarta jag brukar använda är snarare grå och jävligt noppig dessutom.

Nu ska jag snart kila iväg till kasern och laga mat och se på film, men en KILLE! WOHO! Ibland känns det faktiskt som att jag har ett liv ändå. Det tragiska är dock att han inte är superförtjust i vitlök. Jag ba va? Är han dum i huvudet? Går det att inte gilla vitlök? Nåja, skit samma.. Vill han vara besvärlig så får han väl vara det.

I morgon ska jag upp tidigt tidigt.. Seminare klockan 09.30, sen lektion på eftermiddagen och efter det blir det direkt hem och plugga. Jag har tydligen en uppsatts som ska vara klar på fredag. Men jag vet på ett ungefär vad jag ska skriva så det är lugnt. Sen ska jag stanna hemma i helgen, om jag inte får ett akut festsug då kan jag gå ut, och plugga. Jag ska fan klara mina kurser om det så är det sista jag gör och om jag så måste göra sexuella saker med Megan (hujedamig).. Maria och Michaela verkar i alla fall väldigt taggade att gå ut. Jag känner inte ens ett litet ryck i partynerven, bara i plugga- och sovanerverna. Jag tänkte att jag kanske håller på att förändras men Maria tror snarare på en liten fas, jag tror nog också att det är en fas.

Nej nu ska jag gå och fixa kyCklingen och packa väskan. Ha en trevlig afton gott folk!


Är det här en fas eller är det slutet på detta?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0