Löshår

Jag funderar på att köpa begagnat löshår. Det finns så många som säljer begagnat löshår på sina bloppisar och det ser så snyggt ut så jag känner att jag bara måste ha! NOT! Haha, det ser så jävla äckligt och billigt ut. Jag tycker över huvud taget inte att löshår ser bra ut (oftast). Jag har ett par kompisar i Övik som lyckats bra med sitt löshår, men på de flesta ser det bara slitet och onaturligt ut, speciellt när löshåret inte smälter in med det riktiga håret, när det egna håret har lite fall och löshåret bara är rakt och matt. Om jag mot förmodan skulle skaffa löshår (vilket aldrig kommer hända) så skulle jag ju verkligen inte köpa det begagnat! Nej, när det gäller hår och naglar tycker jag att naturligt är absolut snyggast. Feel free to diagree..

Jag gjorde förresten i tabbe igår. Jag tycker att vårt kylskåp har varit för varmt, mjölk och sånt har aldrig varit riktigt kallt när jag ska dricka det, så jag sänkte temperaturen från 1:an till 5:an. SMART! I morse när jag skulle bre mackan var smöret stenhårt så jag fick köra det i micron. Efter ett tag ropade Maria inne från köket. "Har du sänkt temperaturen i kylskåpet?". Jag gick och kollade vad problemet var. Allting hade fryst till is! Mjölk och fil var stenhårt. Så går det när man överdriver allting som jag har en tendens att göra. Men nu är det sänkt till 3:an och jag hoppas på ett lagom resultat.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0