Lasagne

Mästerkocken är framme igen. Jag har precis slängt in min lasagne i ugnen. Det jobbiga med lasagne är att man alltid är skithungrig när man lagar man och den där skiten ska vara i ugnen i en halvtimma! Den som väntar på något gott väntar alltid för länge, eller hur vad det nu? Det blir i alla fall en väldigt tidig middag idag så att magen hinner sjunka tillbaka innan det är dags att ta på sig festblåsan. Om jag inte ser allt för fet ut så funderar jag på att ta en svart snäv klänning som jag bara har använt en gång förut. Jag älskar den men den hade varit sååååå mycket snyggare om jag hade varit smal. Men skit samma.. Jag får ligga ändå! Mohahaha! Nej det ska jag ju inte göra..

Kom nyss hem från en promenad fram och tillbaka till stan. Jag köpte ett ekologiskt rött vin, leggings (eftersom mina har två gigantiska hål i dem) och sen bytte jag koftan mot en skitmysig tröja som dessutom var mycket billigare än koftan. Nu ska jag käka och sen ta en dusch. Jag ska försöka hinna med att läsa lite till min litteraturuppsats innan jag börjar partaja också. Men först, MAT! Jag är hungrig som en varg.

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0