Kalassöndag

Detta blir en summering av två toppenkvällar. Igår blev det som sagt kåren. Innan vi gick dit satt vi hos Erik, det var bara jag, Maria, Erik och Robin, men det var väldigt trevligt. Ett tag blev det lite mycket sportsnack för min smak men vi pratade film och åt popcorn också. Erik hade dessutom skitfin lägenhet. Jag skulle vilja bli hans flickvän och flytta in där. Han har skitmycket filmer också, STORT pluspoäng! Vinet jag drack var INTE gott. På slutet trodde jag nästan att jag skulle kräkas lite. Jag blev ganska full faktiskt. Jag köpte en drink på kåren bara. Kan ha varit min billigaste utekväll någonsin. Jag hade rätt kul på kåren, tror jag. Jag minns inte så jättemycket egentligen, men jag har en bra känsla från kvällen.

Idag trodde jag att jag skulle vara helt död men det har jag inte varit. Jag vaknade dock åtta i morse och höll på att avlida men sen somnade jag om och efter det har jag varit väldigt pigg. Jag har dock varit fruktansvärt upp i varv idag. Maria höll nog på att bryta ihop på mig tidigare. Jag skulle dessutom äta en pizza idag men på willys hade de inte pizzan som jag ville ha så jag köpte någon slags thaikycklig, sån där fryst en-portionsgrej. Den var ganska god faktiskt.

I kväll har vi firat Jennifer som fyllt år. Vi fikade och sen spenderade jag och Maria resten av kvällen vid rock band. Jag spelade gitarr och Maria trummor. Det var skitkul. Sen snackade vi massa skit, mobbade Michaela lite och skrattade hur mycket som helst! Jag kommer nog ha träningsvärk i magen i morgon.

I morgon ska jag skriva en uppsats och på kvällen ska jag och Maria på tomtesittning. Då blir det tomtegröt och pepparkakor. Nu ska jag sova. Är dödstrött! God natt!


Min tolkning av mingelbild




Första bilden på mig när jag dricker rödvin


Norrlänningarna Öviks-Robin och Kiruna-Maria


Cp?


Comhemkatten dricker vin


Kvällens värd Erik med den fina lägenheten

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0