Framsteg

Igår lyckades jag med en sak jag aldrig lyckas med. Jag slutade dricka i tid! Det är helt otroligt. Jag är en sån där som dricker till det inte finns mer att dricka eller till pengarna tar slut men igår var jag superduktig! Jag hade en debatt idag klockan 10.00 (på bajsengelska) och jag hade varken gjort talet eller powerpoint-presentationen innan jag gick till kåren så jag tänkte egentligen inte dricka utan gå hem tidigt och göra den innan jag lade mig. Så blev det inte riktigt. Jag drack en del, dock hade jag massa pengar kvar i börsen när jag kom hem, men jag var för trött och för full för att plugga så jag tänkte att jag skulle göra den i morse i stället. Och det gjorde jag!

Klockan halv ett (eller något) sa jag till Maria att jag var tvungen att gå hem. Jag tror inte riktigt att hon trodde att jag skulle göra det men det gjorde jag. Jag gick en väldigt kämpig promenad hem och sen slocknade jag på två sekunder. Larmet ringde klockan 07.00 i morse och jag klev upp på en gång och gjorde powerpointen. Tyvärr skrev jag inget tal för det hann jag verkligen inte. Jag freebasade en hel del på debatten men det slutade med att jag vann ändå. Min och Michaelas presentation kan nog ha varit en av de sämsta i vår grupp men nu är det gjort och jag vann så jag är jävligt nöjd!

Nu ska jag ta en rejäl powernap för i kväll ska jag tvätta och se på film med Maria P. Ska bli så mysigt så!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0