Dålig kommunikation

Jag blir så jävla less på skolan. Uppsatsen jag skrev om This is England blev inte godkänd för att jag inte refererade till kurslitteraturen. Jag frågade ju läraren om man var tvungen att göra det och hon sa NEJ så då gjorde jag ju inte det. Nu måste jag fan skriva om något annat för det jag har skrivit om går inte att referera till kurslitteraturen! Jag blir så leeeeessss!!! Jag får väl sätta mig med det i kväll efter tomtesittningen. Känns ganska drygt att gå på sittningen faktiskt. Det är dock KULT och FLÄRP som anordnat den så jag är så illa tvungen att närvara. Jag gillar inte ens pepparkakor och glögg, är inte heller så förtjust i risgrynsgröt. Sen har jag en uppsats att skriva, en hemtenta att göra och att tal att kasta ihop. Jobbig vecka tror jag..

Nu ska jag försöka sätta igång med något, vet inte riktigt vad men något måste jag ju göra. Jag kommer dessutom missa finalen av top model i kväll! Allt annat av tv-måndagen går ju på tv3play så det kan jag se senare, men jag tror inte top model går där. Får väl försöka se reprisen på söndag i stället antar jag.. Nej jag har inte tid att blogga mer.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0