1. Presentera mig själv

Okej, en kort beskrivning.

Jag heter Linnea Karlsson, är 22 år (fyller 23 i början av februari) och bor i Falun. Ursprungligen kommer jag från Foppa-land Ö-vik och där bor min familj och många av mina vänner. Jag pluggar just nu mediekommunikation på Högskolan Dalarna och på gymnasiet läste jag media. Jag var mycket bättre i skolan på den tiden. Nu är jag mest lat och okocentrerad.

Jag älskar film och musik och skulle kunna tänka mig att läsa lite filmkurser efter jag är klar med min utbildning (mest för kul dock). Jag lyssnar på det mesta, men det blir mest gammal 60- och 70-talsmusik, rock, old school hiphop, jazz, klassiskt och musik som man blir taggad att festa till. Dock hatar jag radiomusik, det är fruktansvärt själlöst och tråkig, dansband och annan svensk musik. När det gäller film är det lite samma sak. Jag gillar det som inte känns för kommersiellt och själlöst. Favoritfilmen är The Big Lebowski. Sen gillar jag Star Wars också, MEN jag är ingen nörd!!!

Jag är rätt slarvig nu för tiden. Förut har jag alltid varit pedantisk och ordningsam men nu har jag släppt på tyglarna lite väl mycket. Jag är rätt rolig, hoppas jag. Skämtar mycket och är sällan allvarlig. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta mer.. Jag är känslosam, gråter ofta till filmer och vacker musik sen hatar och älskar jag mycket. Jag har nog ganska hett temperament till mångas stora förtvivlan. Jag hade en fruktansvärd pms förut men nu när jag bytt p-piller är den nog inte lika hemsk.

Nej nu vet jag verkligen inte något mer jag kan skriva så nu får det här inlägget vara färdigt.

Så här ser jag ut förresten, på ett ungefär. Och jag är kort. Bara 152cm eller nåt.. Och jag är lite knubbig..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0