PMS!

Hola senior y senioritas! Idag har man inte gjort många knop. Åkte till banken och skulle fixa bank-id. Det visade sig att jag redan haft bank-id sen typ ett år tillbaka. Se där, så mycket saker jag kunnat gjort så mycket enklare. Gjorde senare en jädrigt god soppa på en spik. Nej det var inte en spik, det var morötter, purjolök, lite grädde, buljong och nån vitlösfärskost. Den ska jag göra i Falun med, enkelt och smaskigt värre. Ett litet missöde inträffade dock när jag bad pappa köpa färskt bröd på äffären. Han kom hem med ett jävla påsbröd. Då brann det vill jag lova. Vem fattar inte att färskt bröd är butiksbakat? Allt jävla bröd på affären är väl färskt! Jag åt inget bröd. Jag tror det är pms som ligger och lurar. Mina nya dumma mini-piller ger mig fruktansvärt humör. Jag hoppas jag får tillbaka de gamla vanliga i höst. Jag tar hellre en hjärnpropp eller vad det nu är man kan få än denna pms. Jag tycker seriöst synd om folk som måste umgås med mig.

I kväll har jag varit med Lina, Linus och Robban. Hade trevligt som vanligt. Jag kommer verkligen sakna mina vänner i Övik nu när jag åker tillbaka till Falun. Men å andra sidan har jag ju himla bra småsnippor där med. Jag saknar dem mycket. Jag pratade förresten med Michaela och Maria i kväll. Det lutar lite åt att Maria åker ner när jag åker också för att åka på Ikea tillsammans. Det skulle vara smidigt.

Jag är sugen på utgång i morrn. Om du bor i Övik och ska ut i morrn, hör av dig! Jag hoppas hösten bli så lugn som jag tänkt mig, men det lutar inte åt det hållet. Jag har ju varit rätt lugn i sommar på festfronten, men det är ju så kul att festa! Jag ska sluta bakiskäka i alla fall, och kanske dricka redbull/vodka istället för vin. Det kanske är lite mindre kalorier i det?

Nu ska jag ta och se lite True Blood eller kanske en film, sen blir det sängen. I morrn ska jag packa, har tvättat alla kläder idag, så det är gjort. Sen ska jag städa och fira min kusin som fyller år. jag blev förresten dissad av J i kväll. Ska kanske ses på torsdag i stället. Jag har nog skrämt upp honom lite i onödan. What ever, jag åker nästa fredag. Tillbaka till verkligeheten. Jag har ju en uppsatts att skriva, känns måttligt roande vill jag lova. Men det blir bra med en liten smystart på skolsäsongen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0