Looking goood!

Guten tag! Idag har jag ringt och pratat med saneringsfirmor och försäkringsgubbar. Saneringsmannen var jättetrevlig, honom tycker jag om. Han sa att det ser bra ut i lägenheten och att det inte var så mycket som verkar blivit förstört. Han trodde att mina kläder klarat sig och går att tvätta ur bara, dessutom verkar tv och sånt klarat sig. Det återstår bara att se hur mycket saneringen kommer kosta. Jag skulle få veta nästa vecka. Det enda som såg ut att vara helt kaputt var min säng, men med lite sympati från mamma och pappa kanske jag kan ta ner sängen jag har i Domsjö. Lite tråkigt är det dock att jag hade vinter- och säkert också höstjackorna på vinden. Jag som hade hittat en perfekt höstjacka förra året och vinterjacka har jag letat som fan men inte hittat någon. Jag håller tummarna för snyggt höstmode 2010.

Good ol' times i ett stökigt rum på Jungfruvägen 137a.

 

Nu ska jag ta en liten promenix i solen innan det bär av till jobbet. Habe eine guten tag. Auf wiedersehn!


Schyss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0