I morrn blir det livat i holken!

Nu är sista Harry P-filmen avklarad. Jag måste erkänna att jag inte var speciellt koncentrerad dock. Vi snackade mest skit och hade jävligt kul. Maria var lite kokobahia i kväll. Jag gillar när hon är sån! Vi var på fösarmötet idag och fick våra tröjor också. Tur jag passar i blått, däremot är t-shirts utan passform inte riktigt min grej. Det får funka i alla fall. I morrn smäller det, då börjar insparken. Vi måste börja gå till skolan 07.20. Känns inte skitbra om jag ska vara ärlig men det är bara att börja ta tag i de tidiga mornarna nu. Snart kommer de på löpande band. Jag måste kolla upp mina scheman och beställa kurslitteratur i veckan också. Trevligt värre..

Elin kom förresten till Falun i kväll så hon var med och såg Harry. Hon gillar inte honom. Jag gillar inte henne! Joooo det gör jag ju. Snart kommer Michelle också, då är hela gänget samlat. Nu ska jag sova så jag orkar upp i morrn. Önska oss lycka till med fösandet. Vi behöver det! Vi kommer nog vara den mest oorganiserade gruppen i år. Det får funka i alla fall. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0