Harry Potter

Jag säger bara Harry Potter. Han vet vad han gör. Nu har vi bara en film kvar och det är den bästa tycker jag. Tror vi ska se den på söndag för i morrn ska vi ju faktiskt ha fösarmys (vilket egentligen är fest och inte mys). Det blir tacobuffé på kåren och lite alkohol. Jag ska nog ta det lugnt. Vill inte vara bakis plus att vi räknade ut att en flaska baja päron (vilket jag brukar dricka på en kväll) innehåller 4672 kalorier eller något sånt. Konstigt att jag är fet!

I kväll har jag, Maria och Jennifer ätit gomiddag. Det blev kykling med klyftpotatis, sallad och fetaoströra med ett ton vitlök. Det var skitgott. Sen såg vi Harry Potter och fenixordern. Den var bra.


Vår lilla gomiddag


MUMMA!!!


Jag och Maria myser i soffan och trånar efter Harry P.

Idag på stan gick jag ju i mina nya skor för första gången. Det gick åt helvete. Eller de var sköna och inte för höga, men jag fick blåsor på stortårna. Gör så jävla ont. Jag gruvar mig för att välja skor i morrn när jag ska ut. jag tror jag ska ha min nya blå klänning i alla fall. Men den kommer bli varm som fan..

Nu har jag förresten skaffat en kortsak så i morrn lägger jag upp lite bilder från festen i onsdags. Jag gillar de bilderna! Nu säger jag god natt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0