Fösarmys

Igår smygstartade vi insparken lite med "fösarmys". Alla fösare käkade tacobuffé på kåren och efter det stack vi till Rådhuskällaren och skakade rumpan till teccno och jävligt old school hiphop. Det blev några drinkar, lite vin och en del baccardi breezer. Tyckte inte jag drack så mycket, men jag hade inte ätit så mycket heller, kände mig alldeles för full på kåren och var på väg att gå hem redan klockan halv tio. Som tur var stannade jag och hade skitkul resten av kvällen. När vi kom till Rådis (jag, maria och Michaela) var det bara några artonåringar där, men det kom snabbt mycket folk. Det var proppfullt efter ett tag. Michaela däremot drog vidare ensam och hängde med några killar på Bishops. Lite vågat tycker jag, men hon blev dock riktigt full. Kräktes redan halv sju. Så går det när man går all in efter att ha varit nykter en hel sommar. Stackarn..

Jag och Maria höll ut till klockan ett sen cyklade vi hem. Min tanke var att se en skräckfilm innan jag somnade. Jag satte igång den och lade mig i soffan, sen stängde jag av. Insåg mina begränsningar ganska fort. Jag pallar inte att se en skräckfilm ensam mitt i natten, inte ens full. Jag vaknade i soffan klockan åtta i morse. Var alldeles för dålig för att ta mig till sängen så jag låg kvar i vår soffa som är typ en meter lång. Det var värt det.

Nu ska vi snart åka in till stan igen för ett fösarmöte. Vi ska få våra fina blå tröjor idag, jippi! När jag kommer hem sen ska jag äta kykling med fetaoströra igen. Så jävla gott, jag har längtat hela dagen!

Här är lite pictures från igår!

 

 

 

 

 

 

 

Take care now,

bye bye then!

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Josie

Snygg du är i nya hårfärgen! Den klär dig ;)

2010-08-29 @ 20:22:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0