Bakistorsdag

Det blev utgång igår. Var först hemma hos min kusin som fyllde år sen kom snälla Tommy P och hämtade mig och körde in mig till Lars. Festade med DG (Domsjö Gangsta hahaha). Det var jag, Lars, JD, Robin, Jonas och min gamla bästis Ida. Hade riktigt skitkul faktiskt men blev lite väl full (igen). Jag minns ungeför lika mycket av gårdagen som i lördags, men jag har en bättre känsla i magen än vad jag hade då. Var än en gång både på Olles och Harrys och jag köpe än en gång redbull/vodka. Det har nog blivit en liten favorit ändå. Lillebror och hans tjej fick komma in till  stan och hämta mig. Det var snällt av dem. Somnade som en stock när jag kom hem skulle jag tro för sängen såg i princip orörd ut när jag vaknade i morse. Var inte speciellt utsövd vill jag dock lova. Var tvungen att åka in till stan vid tio för att klippa mig. Det var tungt. Jag fick tack och lov ett glas vatten att underhålla mig med. Håret blev bra i alla fall. Nu har jag givit upp pagen och klippt upp det lite i stället. Kommer nog bli page i vinter igen.

Efter Lina klippt mig gick vi på stan. Jag hittade massor på rean på Lindex som jag ville köpa men jag lät bli. Köpte dock en lång väst på H&M-rean. Har velat ha en länge, det återstår att se hur mycket den kommer användas. I kväll har jag varit med Tommy och Lars och dem igen. Vi åt mjukglass, sen provade jag en hinderbana (som jag hade jättehöga förväntningar på men som sög stenhårt) och efter det såg vi på film. Jag var skitbakis och proppade i mig en hel påse popcorn. Det var gott! Jag köpte också lite filmer på Hemmakväll. Deras outlet där alla filmer kostar 19 kronor är beroendeframkallande. Något som också är beroendeframkallande är cola light på burk. Den är iskall länge och tappar aldrig kolsyran. Hur nice som helst. Nu ska jag snart sova. Vill vara pigg i helgen och nästa vecka är jag LEDIG! Skönt! Det är dock bara en vecka kvar till jag beger mig mot Falun. Sommaren har gått så himla fort, jag fattar inte att den är över redan. Jag har haft så himla kul.. Kommer verkligen verkligen verkligen sakna alla här hemma.

God natt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0