Baja päron 4 life!

Tjaaa! Trots en panikutgång igår mår jag ytterst bra idag. Jag jobbade till tio igår kväll (skulle ha jobbar till elva men det var så lugnt att jag fick sluta tidigare) tog en snabbdusch och efter det begav jag mig till Lina på förfest. Tror aldrig jag druckit en flaska baja päron så snabbt. Den gick ner i alla fall och sen drog vi till Harrys. Förfesten hos Lina var skitbra. Det var jag, Lina, Tina, Sanna och massa domsjökillar. Jag hade jättetrevligt och blev alldeles lagomt berusad (till skillnad från de senaste två gångerna jag varit ut). Jag hade kul på Harrys med, jag har dock en tendens att försvinna så fort jag kommer in på krogen. Gårdagen var inget undantag. Umgicks inte så mycket med Tina och dem utan var mest och snurrade omkring med diverse. Jag "träffade" en kille i baren, tror han stötte lite på mig till en början, men sen när han skulle betala sin drink tror jag att han tog pengar som en annan kille lämnat i driks så jag sa det till hon som jobbade i baren som skällde ut honom lite. Sen blev han lite putt på mig, haha! Det var kul. Men vilken jävla tattarstil.. Han borde veta hut! Jag dissade sedan efterfesterna och delade en svarttaxi med Tommy och Robin. Och nu till det hemska: min mobil försvann! Den är borta och jag är ledsen. Nog för att jag tänkt köpa en ny för den gamla börjar krångla hela tiden, men alla nummer är borta. Det suger apsnopp.. Ska kolla efter en ny i morrn.

Idag har jag slappat lite, åt kykling med bonjour taco (sån där färskost) till bakisfrukost. Det var hur smarrigt som helst. Åt en chicken fullkorn och chili cheese till middag på jobbet. Det var också gott men jag blev dyngmätt och mådde lite illa efteråt. Jag tror inte min kropp mår så bra. Den känns nästan lite rutten på insidan, alltså fysiskt inte så mycket psykist, eller lite kanske.. Jag förstår inte varför för jag har ju varit ganska nyttig i sommar, inte druckit så mycket och sådär. Det kanske blir bättring på det i höst. Jag har i alla fall inte haft halsbränna i sommar, vilket jag verkligen led av i våras och vintras. Är riktigt glad att den är borta. För övrigt har jag inte tagit mina p-piller på typ en vecka. Tog ett idag dock. Jag måste kolla om jag kan få en p-stav eller nåt. Jag är för glömsk för mini-piller. När jag hade vanliga p-piller var ju grejen att jag fick mens om jag inte tog dem så då hade jag en sporre i alla fall. Jag kommer ändå inte bli med barn för min livmoder är nog rutten så det är ingen tagg till att ta dem.

Nu ska jag se en film och sen sova. har två jobbdagar kvar i veckan, tisdag och onsdag och på fredag bär det av till Falun igen. Jag längtar lite men det känns samtidigt lite vemodigt. Kommer sakna Övik.
God natt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0