Är lite orolig

Jag läste just att rasrisken på vårt hus i Falun är stor. Jag skulle just nu vilja åka ner och plocka ut alla saker som kan räddas innan det är för sent. Jag klarar seriöst inte av att bli av med alla mina kläder och allt annat som finns där inne. Känner mig ganska hjälplös just nu.. En positiv sak är dock att vi fått en ny lägga. Den ligger också på Bojsen men en bra bit bort. Jungfruvägen 9a är tydligen min nya adress. Är det förresten tattigt att gå runt i kläder som luktar brandrök? Inte värre än cigarettrök hoppas jag. Fan vad jag hoppas att mina kläder klarar sig. Det kanske låter lite töntigt att bara bry sig om kläderna, men det är trots allt de som kommer vara svårast att ersätta. Jag hade ju en liten samling. Tekniska saker som tv, dvd, skrivare och datasaker räknar jag med att måsta köpa nytt, sängen också för den delen. Fan vad tungt det känns. Tidigare har jag tagit det hela med ro, men just nu är det inte roligt.

Nog om lägenhetsjäveln. I dag har jag varit med Lina. Först tog vi en fika på stan, Linda och Robban var också med. I kväll har vi spelat kubb. Något oväntat var att jag och Lina skulle vinna över tre killar (förlorade dock andra omgången efter ett gigantiskt överläge). Efter det åkte vi till max, jag åt nuggets som vanligt. Det har blivit min nya favoritmat men jag börjar bli lite less på det. Sen såg vi en film Kartellen. Den var helt okej, lite småtråkig men den funkade. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på jazz. Känns ganska chill om du frågar mig. Jag ska väl ta och sova snart. Jobbar natt i morrn sen är jag ledig på lördag. Det lutar lite åt utgång men jag börjar 11 på söndag och jobbar till 21 (10 timmar!). Vet inte om det är värt det riktigt. Det är inte så kul att jobba bakis på Burger King. Nu ska jag sova och hoppas att lägenheten inte rasar in. Håll tummarna! God natt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

fan linnea jag lider med er!! :( kläder e juh personliga! en tv är alltid en tv men en klänning kan du ha ett förhållande! :(

2010-08-06 @ 09:58:42
URL: http://instylebye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0