Vuxenpoäng

Idag har jag samlat vuxenpoäng som aldrig förr. Var på stan och inhandlade en almanacka så att jag kan hålla lite koll på livet. Har ingen koll alls som det är nu. Har spenderat kvällen med att skriva in mitt schema, kryssning och Elins besök. Dessutom tvättade jag och Mary ikväll. Jag till och med strök tvätten! Michaela och Maria kom överrens om att jag såg ut som en mamma i min nya skjorta (som jag köpte på H&M idag för min värdecheck) och uppsatt slarvigt hår. Bildbevis!


Sliten fembarnsmor?

Hittade också en spännande bok på bokrean när jag skulle köpa almanackan. 1001 album du måste höra innan du dör kunde inte låta bli att köpa den, kostade ju bara 169 kronor. Sitter nu och lyssnar på ett random album från den. Inte så bra om jag får säga det själv. Försökte hitta några som fanns på 60-talssektionen på spotify men de fanns inte. Ska nog plöja mig igenom några tidsepoker i alla fall.

Nu sitter jag naken och bloggar innan sängen. Beundrar min solbrända kropp! Jag solade flera timmar idag. Hoppas det givit resultat bara. Jag är då röd i ansiktet i alla fall. Hann med att ringa Malin på Burger King idag och det låter som att jag får jobba där i stekoset i sommar igen. Köng med lite pengar om inte annat.. Just ja, jag startade en facebookgrupp som heter, håll i dig, Vi som legat med mer än 250 personer, jag gillar det som fan. Vi hade jävligt kul åt det jag Maria och Michaela. Gruppen har just nu åtta medlemmar men vi hoppas på att antalet ökar explosionsartat (och nej mamma, jag har inte legat med 250 personer, det låter bara väldigt roligt och vulgärt). Imorn blir det lektion på mediehuset, det står så i min nya almanacka och då måste det ju vara så. Tror det blir en cykeltur dit om vädret tillåter. Jag hoppas cykeln fungerar efter vintern bara. Men det gör den nog.

Nu ska jag läsa lite skittråkig engelska om något som har med media att göra (kanske hinner med en eller två sidor innan jag somnar). Har förjävla ont i huvudet men jag vill inte ta en ipren för det gjorde i morse.
God natt alla glada! 






Kommentarer
Postat av: Elin

Du vet väl att man ska stryka kläder ut och in? Så mammig är du inte :P Nu får du förresten inte sola mer, jag vill inte se ut som ett lik brevid dig när jag kommer ner!

2010-04-13 @ 08:29:58
Postat av: mortina

Det heter slarvigt uppsatt hår, inte uppsatt slarvigt hår. Har du adventsstaken kvar i fönstret?

Den skulle väl bort för tre månader sen.

2010-04-13 @ 13:13:58
URL: http://princesslajnia
Postat av: mortina

Förresten, glömde. Den där grimasen du gör. Bläää!

2010-04-13 @ 13:17:42
URL: http://princesslajnia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0