Längtar till fredag

Nu funkar min blogg äntligen som en ska igen. Har inte kunnat göra styckeindelningar eller nånting på ett tag. Jag ligger här klockan tre på natten och kan inte sova. Har dessutom halbränna så in i helvete och mina tabletter har tagit slut. Ska på stan i morn så jag får köpa nya då. Imorn blir det som sagt stan med tjejerna. Vi ska käka på American Pizza eller  vad det heter. Känns inte så frestande just nu vill jag lova. Ska också på systemet och köpa en flaska baccardi razz. Har ju planerat det ett tag men det har inte blivit av än, men så var jag på nyöppnade Willys idag och de hade extrapris på björnbär (2pkt för 15:-) så jag tänkte att det var ett tecken. Vist, det ska egentligen vara hallon, men björnbär är gott det med. Sen blir det rockkväll på kåren! Jag LÄNGTAR! Man ska enligt rykten även kunna gifta sig hos Elvis där. Jag kommer dock att förbli ungmö.

I onsdags var vi ut ja. Det var skitkul. Jag och Michaela satt med en seminarieuppgift och jag fick för mig att jag ville gå ut. Det tog typ tre minuter att övertala Michaela. Sen kom Maria hem, det tog kanske åtta att övertala henne. Till slut fick vi även med oss Elin. Det blev jävligt nice! Vi drack strawberry daquris (hur det nu stavas) på kåren. Smakade mumma i gommen vill jag lova. Det var dessutom skitkul på Etage. Jättemycket folk och roligt folk för en gångs skull. Jag pratade med en kille som var skitrolig. Han kallade mig gäddöga (kommer inte ihåg varför men det var nåt kul) och jag kallade honom hiven (som i HIV). Det gillade han inte. Riktigt lyckad kväll i alla fall.

Jag var inte så full igår. Har knapt varit bakis alls idag. Vi hade dock seminarie klockan tio i morse. Det tog emot att kliva upp 08.30 vill jag lova. Men jag drog mig som fan, hann med en kopp te till frulle. Grejen med seminariet var ju att vi inte riktigt hann med alla frågor igår eftersom vi gick ut. Vi skippade en fråga som var dryg som fan. Fråga fyra. Och idag på seminariet var vi jävligt nervösa. Men Stub (som jag älskar mest i världen) gick från fråga tre till fråga fem! Skacka om tur! Det gick bra på seminariet till och med. Var skitnervig för att vi skulle behöva prata engelska men det gick mycket bättre än vad jag trodde.

Nu ska jag snart försöka sova. Har sett typ fyra avsnitt Entourage för att bli trött. Det gick inte jättebra men jag börjar dåsa till lite nu känner jag.

God natt gott folk. May the force be with you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0