Hip teens don't wear blue jeans

Vaknade upp skittrött imorse. Jag till och med snoozade. De senaste dagarna har jag vaknat innan väckaren och varit hur pigg som helst. Känner dock att förkyldningen är på krigsstigen igen så det är nog därför jag är trött. Tog en power nap idag också, eller idag(?) det var klockan 17.00 till 19.00. Jag drömde jättemycket konstigt, bland annat att jag var på affären för att köpa lök till min korvstroganoff men köpte massa godis istället. Så jag klev upp och var jättesugen på godis. Det blev en sväng till bajs-ica (hemköp har stängt så nu finns det bara ica och det suger som fan) där jag köpte lök och godis. Korvstroganoffen var jättegod och godiset gjorde mig lite spyfärdig, det var inte lika gott som i drömmen.

Tidigare idag var jag på lektion. Jag fattar seriöst inget av de engelska lektionerna vi går på nu. Dessutom var läraren dryg. Jag föredrar Stuben. Såg ut som en sliten apa dessutom och det var i mediehuset där det finns snygga killar. Men det gör inte så mycket. Jag är en sliten apa.

Ikväll har jag och Maria smidit onda planer. Onda sexplaner har det varit. Jag hoppas jag har 'the gutts' att genomföra dem för de är jävligt roliga. De involverar muskler, eller rättare sagt tuschpennemuskler, kommer bli riktigt nice. Imorn blir det utgång på Etage med Maria och Michaela. Kommer också bli riktigt nice. Om det är soligt ska jag sitta ute och sola hela dagen så jag är riktigt röd och flottig på kvällen. Vet dock inte vad jag ska ha för kläder, kanske rosa som skär sig till mitt röda nylle. Jag har dessutom kommit på att jag är väldigt bra på att komma på presenter till folk. Jag gav alltid Björn skitbra presenter (nog för att jag kände honom väldigt bra och visste vad som passade honom) men jag kan komma på bra presenter till folk jag inte känner också. I alla fall till tjejer, men också till killar ibland. Den bästa presenten är nog en dvd-box eller ett nagellack.

Känner mig faktiskt trött även då jag sov ikväll. Jag trodde det skulle bli en evighetsprocess att somna i natt men med lite tur kommer jag nog slockna ganska fort. I morn ska jag försöka få saker gjorda. Kanske städa och läsa.

Bra låt förresten: http://www.youtube.com/watch?v=n5kRnxF6bxQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0