Uppe med tuppen

Jädrar i mig vad jag uppdaterar min blogg nu! Vaknade strax innan 08.30 och väntade på att larmet skulle ringa. Det gjorde det inte och jag upptäckte till min stora glädje att jag inte skulle upp förän 09.30. Var dock för kissnödig för att somna om så jag klev upp i stället, en timma för tidigt. Det händer inte ofta vill jag lova. Nu sitter jag och avnjuter en frökuse med rökt kalkon och goudaost och ett glas cola light. Har tänkt åka upp till gymmet tidigare och hinna med lite träning innan yogan. Jag känner mig sjukt aktiv idag. Det värsta är bara att jag kommer vara skittrött senare i dag.

Jag har dessutom bestämt mig för att dricka väldigt lite idag. Köper kanske fem cider/baccardi breezer, sen har jag så jag kan göra någon/några wingman också. Funderar också på att vara nykter nästa helg, men jag får se hur det blir med det. Det är ju ett tag kvar. Kanske kör en Star Warshelg i stället och kollar genom alla filmerna. Det är trots allt nästan tretton timmar film (om jag räknat rätt). Jag tänker i alla fall ladda så jag är peppad att gå ut när Elin kommer om två veckor. Kommer bli skitkul, jag längtar!

Jag känner förresten av träningsvärken i magen och i brösten från träningen igår, och då körde jag ändå på lugnt. Bådar inte så gott inför dagens träning, plus att vi ska spela brännboll senare. Jag kommer bränna så mycket kalorier idag (kommer dock äta hur mycket som helst också). Det verkar i alla fall bli fint väder. Just nu är det ganska disigt men det kanske lägger sig om vi har tur.

Nej nu drar jag till gymmet. Ha en bra dag, det ska jag försöka ha ^^
Två sommarlåtar att njuta av:
Seals and Crofts – Summer Breeze
Train – Hey, Soul Sister



Jag vill ha sommar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0