Solsken

Idag har de varit fantastiskt väder i Falu stad. Jag tog en promenad till stan och köpte en nagellackslåda, smörknivar, en måttsats och fler galgar. Fick ont i hälarna för jag mina adidassneakers är inte så sköna att gå långt i. Tog ändå en promenad ikväll med Johan. Gick upp på en smal liten stig som inte såg mycket ut för världen, men den ledde till en skitstor bro! Väldigt oväntat, sen hamnade vi i skogen sen kom vi hem. Hade spenderat hela eftermiddagen i solen ute på balkongen. Är rädd att jag har fått lite bikinilinjer och det vill jag inte ha! Som jag har kämpat för att slippa dessa. Och visst man ser det ju inte när jag har kläder, men jag tycket om att kolla mig i spegeln när jag är naken. Fan jag älskar att vara naken! Naken är det bästa jag vet (förutom sås, popcorn och ost, eller nej det är nog fan bättre). Är det bra väder imorn ska jag nog sola lite naken på balkongen, det är ändå ingen som ser, förrutom Maria men hon gillar mina tuttar, det vet jag.

Jag hittade förresten ett par skitsnygga skor idag på Scorett. Jag är kär, funderar på ett köpa dem på öppet köp imorn, jag kanske kan ha dem när jag går ut i veckan. De är dessutom kilklack och går nog att använda i skolan och på stan med till sommaren. Jag ska aldrig bli kär igen.. Det blir så dyrt.

Hittade en Make up storekatalog på Marias rum idag och i slutet var det bilder på en kille i kalsonger, sexiga vita kalsonger. Nyss satt Maria och kollade i den också och vi såg nog ungefär likadana ut när vi detaljerat och väldigt nära studerade hans fylliga kön. Fylliga kön is the shit!

Snart blir det sängen.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0