Shutter Island

Jag har sett Shutter Island idag. Lyckades tjata med mig hela familjen, det är inte ofta man gör något sådant med sin familj så det var trevligt. Filmen var skitbra! Älskar skruvade slut i filmer, såna där när man verkligen inte tror att det skulle hända, like it a lot. Det har alltså blivit bio två gånger sen jag kom hem till Övik (hade dock sett Alice en gång tidigare). Innan bion var vi och firade min kusse som fyllde tjugofyra år. Det blev mat och tårta, dessutom smällde jag i mig en stor kopp te. Jag blev kissnödig som en gnu och kissade två gånger inom loppet av en timma. Det gick i alla fall bra inne på bion som tur var.

Första april är över och jag har inte lurat någon alls. Skrev på facebook att jag skulle göra en slidförminskning men det vet alla att jag aldrig skulle ha råd med så det sket sig.. Jag tänker luras imorn i stället för då är ändå ingen beredd på det. Jag har förresten kommit på att han jag är kär i inte passar i att heta Bailando i efternamn. Det suger! Men jag och Michaela kom fram till att Wonka kan passa oss. Nu måste jag bara se till så att vi träffas så jag kan vinna honom med hjälp av min charmiga lilla personlighet. Det man saknar i utseende får man kompensera med en bra insida som jag brukar säga (det brukar jag egentligen inte men jag tänker börja med det). Jag ville ju verkligen byta efternamn till Bailando. Det skulle verkligen passa mig. Linnea Bailando, PANG där har vi det.

Jag var på stan med Alexandra idag också. Köpte en cesarsallad på Port 9. Den var god som fan, men jag vet inte om den slog den i Falan gallerian. Den är ju makalöst god! Köpte en kofta på H&M också, det var faktiskt 10% och grejer så den var inte så dyr. Den är dessutom jättemysig och söt och jag gillar den!

Nej nu ska jag face planta i kudden, borsta tänderna innan i och för sig, ska bara dricka upp min MER först, hallon ch svartvinbär. Den var mycket godare än jag hade förväntat mig.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0