Pigg och kry som en barnby

Stackars Maria och Michaela är nog inte så pigga idag. Det är däremot jag! Det blev inte varannan vatten igår, utan körde på taktiken att inte dricka så mycket! Funkade inte så bra igår. Jag var ganska nykter och hade tråkigt som fan på etage. Hemma på förfesten hade jag däremot trevligt. Det började med att jag Maria och Michaela skulle ut och slutade med att Michaela gick hem tidigt, men i stället joinade Elin, Michelle, Jennie och Björn sällskapet. Det var länge sen vi var så många känns det som. Brukar oftast bli jag, Maria och Michaela bara, så det var kul. Jag beställde för övrigt en wingman på etage, av den skitsnygga bartendern som är så hilma trevlig, men han visste inte vad det var sen fattade han inte vad jag menade och det blev sourz hallon med sodavatten och lite lime. Den funkade, men inte lika bra som det skulle ha gjort. Imorn tänker jag köpa Baccardi razz och hallon och göra en riktig.

Maria ritade ju magrutor på mig igår. Hade ingen svart tuschpenna så de fick bli lila. Ser riktigt förjävligt ut på min pösmage om jag ska vara ärlig. Men jag är snäll och bjuder på en bild i alla fall.


Fick dock inget ragg som jag kunde överraska med denna underbara kreation. Det var bara småkillar ute igår. Dessutom var alla jättefulla och det är väldigt ocharmigt när man själv är relativt nykter. Sen har jag ju redan fyllt min kvot när det gäller killar denna månad, det där lät värre än vad det är.

Och vår lägenhet är så ren och fin. Jag passade på att storstäda när hövdingen var i skolan igår. Dammsög och torkade golv. Jag älskar att städa. Det är egentligen ganska onödigt för mig att läsa vidare. Hade lika gärna kunnat flytta till jo äss änd äj (US and A) och jobbat som städerska hos Anna Anka.

Idag har jag en pisslektion på engelska igen med världens drygaste lärare som jag redan har börjat hata (efter en lektion). Jag tröstar mig med att jag och Michaela ska bakiskäka på McDonalds efteråt (blir ju inte så mycket bakiskäk för mig i och för sig).

Fick en skitbra låt av en ljudkille igår. Lyssnar på den på repeat, och jag såg nyss denna länk och blev fan dödskär i sångaren. Precis min typ!
http://www.youtube.com/watch?v=h0RQnGhxZzg

Lyssna och njut och ha en bra dag!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0