Ont i magen? Gå till Per i hagen.

God morgon! Vaknade alldeles nyss av mig själv och upptäckte till min stora glädje att halsen är ännu bättre idag. Dessutom skiner solen och det ser ut att bli en underbar dag. Hade jävligt svårt att sova i natt dock. Jag hade skitont i magen och det kändes som att det tog flera timmar att somna.

Vi hade fullt med folk här igår kväll. Först kom Michaela med sin syster Sofie och vi åt en paj som jag hade bakat. Den blev faktiskt skitgod (enligt mig i alla fall). Smulpaj med hallon och blåbär och till det åt vi vaniljsås och glass. Jag åt dessutom en portion glass med sås efteråt. Jag gillar ju sås, och glass. Åt dessutom jättegod middag för första gången på hela veckan. Hur som helst, vi såg From Dusk till Dawn igår, jag gillar den filmen men Björn hade den och vi såg den hur många gånger som helst så jag kan den nästan utantill delvis. Den är grym i vilket fall. Sen kom Mathilda och Michelle och vi började se Ett Päton Till Farsa, också en klassiker, men jag var så jävla trött och hade ont i magen så vi såg aldrig klart den.

Idag tror jag att jag ska ta en promenad till stan och kolla efter en liten(/mellanstor) låda till mina nagellack. De ligger annars bara huller om buller i en byrålåda och det gillar jag inte, jag vill ha ordning och reda. Ska nog städa upp i lägenheten också. Det står massor av glas på bordet i vardagsrummet. Sen ska jag nog äta lite paj också. Kanske till frukost? Oh yeah!

Ha en bra dag, det ska jag ha!
Råger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0