Myskväll med Fia-Lottorna

Satt på spotify tidigare idag och lyssnade på Danny Elfman (ett tips till dig mamma om du läser detta) och blev riktigt sugen på Edward Scissorhands så Michaela kom över och hon, jag och Maria såg på film, sen Vampire Diaries och till sist Supersugen. I Vampire Diaries tog den snälla brodern av sig tröjan och det kan ha varit det vackraste jag sett i mitt liv. Han var så fruktansvärt sexig! Nu sitter jag och väntar på att Scrubs ska börja igen, de nya avsnitten har man ju faktiskt inte sett fjorton gånger om.

Har för övrigt suttit på msn hela kvällen. Jag som aldrig sitter på msn. Pratade dessutom med en kille som jag nästan har våldtagit (men han gick med på det faktiskt så det var ingen våldtäckt). Gulligt va!

Nu ska jag snart sova, men jag har bäddat in mig så skönt i fåtöljen att jag knappt orkar ta mig till sängen, bummer. Jag hoppas verkligen jag är frisk imorn för jag vill vill vill gå ut imorn. Det var en evighet sen jag var på kåren. Det kan å andra sidan vara skonsamt med en vit helg. Jag kommer inte ens ihåg när jag hade det senast. Långt innan jul nån gång. När jag tänker efter tror jag att jag kan ha haft kanske tre vita veckor sen jag kom hit till Falun. Det är lite synd bara att man ska behöva bli sjuk för att ta tag i en vit vecka. Det ska komma en nån gång när jag är frisk också. Jag ska i alla fall sova länge imorn, det sa snyggrobert idag. Om jag inte har jätteont i halsen ska jag göra god mat också. Kykling med wookgrönsaker och creme fraiche. Har letat som en tok i alla affärer i Falun efter den jag och Elin använde, getots med honung och rosmarin, men den finns inte! Istället köpte jag kantarell och cognac, den var god den med, hoppas halsen mår bra imorn! Ååååh, om jag är frisk ska jag raka benen också.

Fan nu har jag sett halva How I met your mother också. Den här filten jag köpte hemma är alldeles för skön. Hade fåtöljen varit lite större och lite mjukare hade jag lätt kunnat sova här i natt. Första kvällen i Falun klädde jag av mig naken och sov med filten som täcke. Hur underbart var inte det? Aja, ett halv avsnitt till sen blir det sängen.
God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0