En händelselös dag

Idag har varit en händelselös dag. Jag sov länge, var skittrött när jag vankade, sen såg jag på film. Bedtime stories, vilket är en familjefilm, fick mig att skratta och gråta om vartannat. Jag har nog varit lite känslig idag. Det kanske är klimakteriet, känner hur jag svettas nu när jag ligger i sängen. Hade hemskt gärna haft en man/kille här som hållit om mig ett tag. Jag har saknat närhet idag. Det var länge sen jag sov tillsammans med någon. Men jag klämde på mitt bröst med en salladstång tidigare. Det får kompensera lite.. Dessutom är det skönt att kunna ligga och fisa för mig själv. Jag har druckit massa pommac så jag är alldeles gasig i magen. Idag gjorde jag hemgjorda hamburgare. Det var hur enkelt som helst! Dessutom blev det skitgott. Har köttfärs fixad till tre burgare till. Dressingen var hur god som helst. Lättcreme fraiche med chilisås, sambal olek, sweet chilisås och hackad jalapeno. Hade också ost, guacamole och ruccolasallad på. Längtar redan till middagstid imorn. På förmiddagen ska jag och Michaela plugga. Kommer inte gå så bra tror jag. Vi är de mest oseriösa studenterna på Jungfruvägen skulle jag tippa på. Jag har hittat ett halsband på Glitter som jag verkligen vill ha. Det är ett fredsmärke på en kedja. Finns i både silver och guld. Funderar på ett i silver, men det skulle vara snyggt med guld också. Jag vet bara inte om det kommer passa till min guldklocka och jag kan inte kolla upp det för jag har glömt min klocka i en lägenhet på andra sidan stan! TYPISKT! Hittade också en jättehärlig blå tröja på JC som jag vill ha. Kostade bara 149:- så jag tror jag ska prova den. För övrigt längtar jag till fredag. Då är det rock night på kåren. Tror jag ska ha en vit stor skjorta och mina svarta horstövlar. Eller min rutiga skjorta, den är lite grunge, men jag vill inte sminka mig grunge. Det är fult. Horstövlar blir det i alla fall. Provgick i dem idag i läggan, de är fan ganska sköna. Minns dock en gång jag skulle gå till regementet från kåren. Då gjorde de ont som fan. Nu känner jag att jag bara svammelskriver så jag lägger ner för i kväll och konstaterar att det varit en fruktansvärt händelselös dag. God natt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0