Deklarering

Nu sitter jag här igen och lyssnar på klassisk musik. Wunderbar. Har precis tagit en snabbdusch så jag slipper imorn innan skolan. Har workshop från tio till sexton, sex jävla timmar. Jag kommer dö! Men jag och Michaela ska käka lunch på mcdonalds så har jag tur går jag inte under. Jag tänker äta en cesarsallad, gött som fasen. Efter det ska jag gå till banken och deklarera. You heard me. Jag har inte gjort det än och tiden börjar rinna ut. Försökte mig på det idag, men jag fattade inte ett skit av dessa jädra aktieobligationer hit och dit. Hoppas att de på banken kan hjälpa mig så jag får mina pengar. Jag behöver dem verkligen.

Har inte börjat med tentan idag. Det blir liksom inte av. Men på onsdag ska Michaela och Maria till Borlänge så då tänkte jag försöka passa på. Jag tror jag ska köpa en liten flaska baileys, det brukar hjälpa när jag ska skriva tenta. Vin går också bra tror jag. Hur som helst ska jag plugga så den är klar till på fredag. Då är det ju valborg. Planen är (om vädret tillåter) att vi ska grilla och spela lite brännboll, nog för att jag brukar hata brännboll men med tanke på att vi ska dricka en måttlig(!) mängd alkohol innan så kanske det går att härda ut. Jag är fan sämst på brännboll, kom precis på det. Jag är den som alltid slår med platta träet och typ får ont i handleden av slaget. Ingen kommer vilja vara på mitt lag. Men jag tänker vara med i alla fall. Hur som helst, jag funderar på att grilla kykling (som vanligt) och äta coleslaw till. Kan bli en sallad också. Gott ska det bli i alla fall. Det blir första grillningen i år. Jag hoppas verkligen det blir bra väder.

Jag har varit riktigt dryg ikväll. Michaela blev så less på mig att hon försökte fixa ett ragg åt mig. Jag juckade på henne och jag såg att hon riktigt hatade det. Då gillade jag det bara ännu mer. Nej ärligt talat borde jag försöka skaffa en pojkvän snart. Jag är ensam och det går just nu ut över Maria och Michaela. Jag kommer aldrig hitta en kille igen. Jag är för dryg och dum i huvudet. Det finns inga killar som är så. Inte såna som man kan kolla på utan att få skavsår på hornhinnan i alla fall. Meeeen å andra sidan gillar jag ju att vara singel. Det är skönt som fan. Hade ju pojkvän i typ fyra år innan jag kom hit så. Jag borde vara ung och fri och leka av mig lite. Snart är jag ju gammal och tråkig (nog för att jag nog aldrig kommer bli riktigt jättetråkig). Jag säger bara "flyyy hiiiigh freee biiiird" (det är alltså en låt av Lynyrd Skynyrd - Free bird, jädrigt bra)!

Nej om man skulle ta och lägga sig. Det är lite synd bara att jag sov till elva idag och inte är ett dugg trött nu. Jag drömde förresten en skitobehaglig mardröm i natt. Jag och Maria såg ju Sin City igårkväll och där är det en jätteäcklig kanibal och en pedofil och jag hade väl nån slags blandning av det i min dröm. Jag var i mormor och morfars ladgård och då kom en pedofilkanibal och upptäckte mig, jag fick så klart panik och tänkte att han skulle döda mig så jag stack honom i magen med en kniv eller nåt, men sånt dör de ju aldrig av så jag tog en golfklubba och slog honom i huvudet till han dog. Sen kommer det värsta, min morfar såg det så jag var tvungen att döda honom med. Det var sjukt obehagligt för han dog inte på en gång, och jag ville inte att han skulle lida för jag tyckte ju om honom. Vaknade halvsju i morse alldeles svettig och med skithög puls. Kunde knappt somna om efter det för jag hade en sån fruktansvärt obehaglig känsla i kroppen. Inga mer våldsamma filmer för min del på ett tag. Kanibalen är han med vita ögon och pedofilen är den gula.





Nu ska jag sova och hoppas på en mardrömsfri natt. Ska trotts allt upp tidigt imorn. Hoppas workshopen inte suger helt och hållet.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0