C-uppsatts(?)

Hahaha! Jag vet fan inte ens hur C-uppsats stavas. Det är illa. Hur som helst, vi har ju kommit på massor av förslag till ämnen på C-uppsatsen här nere i Falun. De flest har involverat kommunikation vid sex och fylla. Nu har jag dock kommit på ett lite mer seriöst, vet inte om det kommer vara godkänt att skriva om det men jag kommer nog på tusen andra innan det är dags. Jag skulle vilja skriva om bloggar. Jag har alltid varit väldigt skeptisk till bloggar och trodde definitivt inte jag skulle börja skriva en blogg, men se på fan!

Jag har inte bara börjat skriva utan också läsa lite, mest Maria och Michaelas men ibland också andra. Jag har också läst bloggar som unga mammor skriver och jag undrar hur det kommer att påverka barnen. Nog förstår jag att man är stolt och vill visa upp sitt barn men tänk efter! Hur kommer det kännas för barnet när det blivit gammal nog att förstå vad det innebär? Jag hade fan inte velat att mina föräldrar visade upp hela min uppväxt med bilder och allt vad det innebär. Det är helt okej att exponera sitt eget liv för då kan du välja själv vad du vill dela med dig av, men jag tycker inte det är okej att dela ut information om andra! Och bilder man lägger upp på barnen på bloggar och facebook? Vem vet vilka pedofilgubbar som sitter och runkar till dem?

Nej dela med er av er själva inte era barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0