Bitter

Jag är bitter som fan ikväll. Vet inte varför.. Kanske för att jag har skjutit upp min mens eller nåt. Kände nyss att jag är skitdåligt sällskap så jag lämnade Maria och Michaela ensamma framför Community i förmån för sängen. Funderar dock på att se ett avsnitt Entourage innan jag sussar. jag och Michaela träffades idag klockan 13.00 och skulle göra en seminarieuppgift som vi missat. Det slutade med att vi satt i typ fyra timmer eller nåt och glodde på skitserier på tv. Ingen seminarieuppgift gjord idag, men jag tänker försöka komma upp i tid imorn och göra den. Tror dessvärre att jag är lite sjuk. Har ont i halsen när jag sväljer och känner mig jättehängig. Kanske har lite feber.. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Har knåpat ihop en spotifylista med hårdrock som vi ska ha på förfesten på fredag. Ser verkligen fram emot det. Jag har suttit och kollat upp massor inför Peace & Love idag. Har bland annat letat tält till campingen. Tror att det kommer bli awesome och nu längtar jag som FAN! Kommer äntligen få se Wolfmother. Imorn har jag lektion klockan 13. Ska försöka mig upp tidigt som sagt och hinna med seminarieuppgiften. Men med tanke på hur sent jag vaknat den senaste tiden ser det inte lovande ut. Kan hända att jag hinner med den efter skolan. Nu ska jag i alla fall sussa. Jag är trött som en björn som vill krypa i ide. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0