Bailando bailando amigos adios!

Nu är jag hemma efter en ganska misslyckad utekväll på etage, som jag inte ens tänker skriva med stor bokstav för det är så jävla dåligt. Seriöst, det var en dj där som vägrade spela Bailando (som får stor bokstav för den är så jävla bra). Han sa (och jag citerar) "jag spelar inte gammal musik" men ändå kunde han spela jump around och Scatman John. Jag gillar inte honom! Bailando is the shit. Jag sitter i alla fall här med magrutor av lila tusch. Hade tänkt överraska ett one night stand men det fanns bara typ artonåringar där. Det fanns dock en kille som såg ut som en uteliggare men han var nog inte så snygg i ansiktet, bara stilen.

Nu ska jag sova. Har storstädat hela lägenheten idag så jag är ganska trött. Sen gör magmusklerna lite ont också.
God natt, jag ska sova jävligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0