Sluttampen i Övik

Nu är det bara i morgon kvar i Övik för på tidsdag åker jag hem, och det kanske blir bäst så.. Nu har jag lyckats köra av vägen, IGEN! Jag körde ju som bekant av vägen för ett par år sen också. Då gick det inte så bra. Jag fick sladd på E4n nere vid Sundsvall och åkte in i mitträcket, snurrade något varv eller två och hamnade i diket. Då var jag dock tvungen att bli bärgad till IKEA, sen kostade reparationerna en jävla massa kosing. Nu hade jag tur. Jag fick möte på en ganska smal väg och skulle vika ut lite men åkte ner i diket med halva bilen. Som tur var kom snälla Kurt och bogserade upp mig och det hände inget med varken mig, Elin eller Ruben (bilen). Jag är verkligen sämst på att köra bil. Det är ett under att jag fick körkortet.

Idag har jag varit med Lina på stan. Jag köpte två par byxor, ett par som var nedsänkta från 800 kronor till 240! Ett riktigt kap. I kväll har jag varit med Elin och fikat i stan. Jag tog två kulor glass, polka och bubbelgum, med saltlakritsströssel. Bubbelgum smakade skit, eller det var mest konsistensen som var äcklig. Sen såg vi New York I love you. Jag såg den tidigare i veckan också men den var riktigt fin. Vi började också se Nine vilket till min förskräckelse var en musikal! Jag HATAR musikaler, det är det jobbigaste jag vet. Vi såg bara ett litet tag sen bytte vi film.

I morgon ska jag lägga upp mina nya byxor, se om Mr. Nobody och träffa Elin igen. På tisdag bär det som sagt av till Falun igen. Då kanske jag blir lite bättre på att uppdatera min blogg igen. Då ska jag lägga upp bilderna från nyår också.

Nu ska jag lägga mig så jag vänder tillbaka dygnet sen nyårsfirandet.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0