Min sista kväll som 22-åring...

... har spenderats med min underbara lilla (inte liten som i kort utan som i smal) sambo, i soffan, kollandes på Get him to the Greek. Den är så jävla rolig! Vi räknade oss fram till 6 spyor, men då räknas de som man inte fick se in action så att säga också, alltså de som var på kort och på kragar och i ansikten. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se de sista tre avsnitten av The Wire säsong 4, och jag tänker unna mig en sovmorgon i morgon på min födelsedag. Det första jag ska göra är att öppna Elins paket sen ska jag äta godis till frukost.

Jag var ju hos barnmorskan idag och gjorde cellprovet. När jag väl satt där och hon berättade hur det skulle gå till fick jag lite panik. Hon skulle först skrapa massa med en träpinne sen skulle hon ta en fruktansvärt skräckinjagande liten borste och snurra på den inne i livmodertappen(!). Jag trodde seriöst att jag skulle gå under men väl där kändes det knappt nånting. Hon sa till och med "det där gick ju jättebra, den gled in alldeles utmärkt". Jag tog det inte som en komplimang men jag var så jävla sugen på att säga "thats what he said" (som Michael alltid säger i The Office). Haha, det hade varit så klockrent!

Jag börjar bli lite förkyld också. Hostar som en galning och har lite ont i halsen, tror dock att halsen beror på att jag hostar mycket så jag hoppas det går över om jag dricker massa te med honung.

Nej nu ska jag krypa ner i min mansdoftande säng och njuta av lite Wire. God natt!


En av mina favoriter (mest för att han är het dock).
Jag är lite rädd att han kommer dö snart..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0