Bresa

Nu ska jag snart iväg och bresa och hoppas att jag inte har några tendenser till livmoderhalscancer. Jag läste precis att man tar bort de cellerna genom att bränna bort dem med en upphettad tråd! Det vill jag INTE vara med om!

Jag fick ett jättefint födelsedagskort av mamma och pappa idag också. Det var vinflaskor på det, haha! Det var verkligen länge sen jag drack en vinflaska nu. Har inte druckit ordentligt med vin sen veckan efter nyår (tror jag det var). Seriöst, jag har börjat få bättre minne nu tror jag! Jag kommer ihåg det mesta från lektionen jag var på i måndags. Den jag hade idag kommer jag inte ihåg så mycket från för hon pratade så himla mycket om skittråkiga saker. Men jag tog lite anteckningar som jag ska skriva ut och ha i min mapp. De där mapparna är nog en av mina bästa investerigar.

Nu känner jag att nån sitter och röker i vårt hus för det luktar cigarettrök (eller brända popcorn?) genom ventilationstrumman. Jag ska ta och skriva klar min inköpslista till tårtkalaset nu så jag inte blir sen till fittdoktorn. Jag kallar aldrig mitt underliv för fitta, förutom när jag vill att det ska låta äckligt. Jag säger snippa eller ponani. Det är mycket finare, så jag går till snippdoktorn idag! Önska mig lycka till.

Här är en bra låt också. Hiphop/chillout skulle jag kalla det :)

Floyd The Locsmif – Still Luv' Huh…

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0