Tråksöndag

Som vanligt har min söndag varit skittråkig. Det enda jag gjort är att spela tetris, lyssnat på musik och strosat runt i pyjamas. Men det är ganska skönt det också. Jag har lyssnat på någon annans spotify-lista idag och blivit helt kär i några nya låtar. Sen har jag också sett Femte Elementet. Jag kan inte annat än konstatera att den är skitbra! Just ja, vårt toapapper tog slut i morse (det går fort när man har fest ofta). Jag och Maria var tvugna att panta för att ha råd med nytt toapapper, haha! Det är fattigt att vara student. Men vi fick 40 kronor för panten så det var bra.

Nu ska jag sova, det blev lite sent med tanke på att jag måste upp tidigt i morrn för att hinna till ungdomsmottagningen och skaffa nya p-piller. Jag var säker på att jag hade en månad till men icke. Den sista lilla tabletten togs igår. Jag hoppas jag inte får mens nu bara för att jag skippar en dag, men det borde jag inte få så ofta som jag glömmer att ta de små rackarna. Jag gillar inte p-piller men jag är för feg för att sätta in en p-stav. Fan vad äckligt att ha en pryl i armen som man kan känna om man tar där. Jag är lite rädd för saker i kroppen som man kan flytta på.

Här är lite pictures från den senaste tiden:

Pyjamaspartyt


Elin hade då bunkrat upp


Jag älskar popcorn


Innan suite up-kvällen på kåren (innan det spårade)


Snyggingarna Michaela och Jennifer


Moi


Och ej att förglömma: sugmärket jag gav Michaela i helgen. Hon bär det med värdighet!

God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0