Tisdag

God morgon! Jag var jättepigg när jag vaknade i morse klockan tio, och då pratade jag med fina Lina i telefonen till två i natt. Det var trevligt, jag har inte pratat med henne på jättelänge.Saker och ting verkar vara som vanligt uppe i norr. Jag pratade också med Elin ett bra tag igår och nu är det bestämt att hon kommer ner på lördag så på fredag blir det jobb på kåren. Jag hade ett missat samtal av Tina igår med, har inga pengar på mobilen så jag kunde tyvärr inte ringa upp. Jag var ganska poppis igår!

I natt drömde jag att Björn (mitt ex) hade gjort slut med sin tjej och skaffat en ny tjej som var skitful med hål i näsan och skitfula kläder. Det var kul i drömmen, går inte riktigt att få ut känslan här men det var en skum dröm, skit samma.. Nu ska jag hugga tag i min uppsats, tror jag, det är roligare att spela tetris. I kväll ska jag och Maria som sagt på kåren på 6-Mkväll. Det blir gratis käk och det kan man ju inte tacka nej till! Säkert tacos också, för det är det alltid på kåren. Jag har en ganska nice vecka (om det inte vore för allt plugg). I kväll blir det ju kåren, i morrn fyller Michaela år och då ska vi gå ut, på torsdag blir det inget speciellt, på fredag jobbar jag på kåren och på lördag kommer Elin (som jag saknar jättejättejättemycket) och då ska vi ha pyjamasparty. Kommer bli så mysigt! Elin kommer dessutom vara kvar till på tisdag så jag får njuta av hennes sällskap ganska länge.

Jag längtar hem lite grann nu om jag ska vara ärlig. Funderar på att åka hem en sväng framöver. Jag saknar mina kompisar och mamma och pappa. Får se om jag har tid, det är fan mycket i skolan nu, till skillnad mot Maria som inte har ett skit. Nej nu ska jag ta och bita i det sura äpplet och få uppsatsen gjord. Ha en bra dag.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0