Fruktansvärd dag

Jag har haft en av de värsta dagarna i mitt liv idag. Jag har varik bakis, haft ångest och ont i magen. Vaknade i Johans soffa i morse och insåg att jag hade en timma på mig innan skolan började, som tur var fick jag ett sms av Michaela om att hon skulle ta en taxi och att jag kunde åka med. Jag snabbade mig hem, tvättade ansiktet, borstade tänderna, byttekläder (valde till min förtvivlan klackskor) och sminkade mig, klar på en halvtimma och precis i tid till taxin. Väl på seminariet hamnade jag i en grupp med två indier och en annan utländsk kille. Jag stank bakfylla och höll igen käften så länge det bara gick. Självklart skulle de fråga massa saker så jag var tvungen att öppna min dödsgrotta till käft och anstränga mig till slut. Det kändes förresten som att jag var mitt i Oh Vilket Party med Peter Sellers (när han är en indier som säger "birdie num num" och "howdy partner") Jag höll på att börja skratta flera gånger.

Michaelas födelsedagskalas igår var riktigt trevligt. Tyvärr blev jag skitfull på etage och utvecklade en snedfylla utan dess like, jag utnämner mig själv till Prinsessan af Snedfyllan. Pinsamt som fan, satt och grinade som en tok på en bänk utanför etage, ringde massa pinsamma fyllesamtal, cyklade hem till Johan och somnade på hans soffa på typ en minut. Men fram till tårarna var kvällen bra, Maria sa att jag sluddrade men det ska vara så på etage på födelsedagar.

Nu har jag precis fyllt i en sifo-undersökning och ska lägga mig och sova så jag orkar upp i morrn. Jag har en del plugg att göra innan skolan som börjar ett. Jag pratade med mamma nyss också, hon åker snart till Portugal den lyckosten! Jag hoppas att jag kan åka hem till halloween, jag längtar verkligen hem nu. Här är lite bilder från igår också. Enjoy!




Niklas, Maria och Psykögat


Gopullorna: Jennie, Maria och Michaela


Maria och Michalea


Jag och Snygg-Hanna



Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

JULIA IU GILLAR PRINSESSANS BLOGG!! (Y)

2010-10-10 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0