...

Hej! Nu skriver jag äntligen (om än lite motvilligt). Känner att min lilla bloggpaus (hahaha) fått mig oinspirerad. Idag har i alla fall jag och Elin promenerat till stan och shoppat. Jag köpte inga skor utan ett par byxor och en kofta i stället. Och ett skitsnyggt mörkgrönt nagellack. Vi tog en fika på Falan också, skitmysigt. I kväll har vi ätit laxgryta och vit shokladmousse och druckit vin. Vi tog en sväng till Ica Maxi också, vilket för mig och Maria är ett äventyr, det är typ det bästa vi vet. Jag köpte en blomma på Plantagen också. Den heter Siri, efter min mormor.

Nu ska vi sova. Måste upp tidigt i morgon och fixa massa saker. Jag bloggar mer och bättre när Elin åkt. Have patience!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0