Bättre sent än aldrig

Tjolahopp! Det blev inget inlägg igår, jag var helt slut hela dagen. Det blev fest i lördags, bara för att vi inte gick ut i fredags egentligen. Först förfestade vi på regementet, jag och Maria drack vodka med hallonsoda (man tager vad man haver när det vankas spontanutgång). Det smakade skit men efter ett tag gick det ner. Vi drog i alla fall till Rådis och dansade sen och det var väldigt kul. Det är faktiskt roligt att gå ut och dansa! Sen blev det efterfest och det hela resulterade med en väldigt jobbig gårdag. Jag har väldigt jobbiga baksmällor för jag blir alltid värre ju senare på dagen det blir.




Jag och Maria tog med popcorn till förfesten men det var nästan bara vi som åt av dem (lyllo oss).


På Rådis (jag gillar den okände mannen som tittar in och förgyllar bilden)




Hahahahaha!!!! Anledningen till varför jag ALDRIG snusar, jag är så jääääävla ful!

Jag och Michaela hade en riktig myskväll. Vi såg The Notebook och jag grät som en liten snorunge. Michaela har förresten fått en stor tv i födelsedagspresent, så nu både sitter man skönt och ser vad som händer på tv:n hos Michaela. LYX!

Eftersom jag var bakis hela helgen så har det inte blivit något plugg och därför har jag en hel del att göra idag. Nu ska jag gå till preem och fylla på mobilen så jag kan fixa KULT sen blir det bara studier heeeela dagen låååång. Vi ses!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0