Agreement problem - Linnea vs. livet

Jag är så förbannat jävla less.. Först och främst pajjade min mobil i onsdags så nu är jag utan mobil. Försöker frenetiskt spärra och fixa ett nytt sim-kort men det går inte för jag har ingen kod och utan kod går det inte att fixa. Idag skulle jag dessutom skriva en tenta i engelsk grammatik. Jag vet att jag har anmält mig till den men när jag och Michaela väl kom dit fanns vi inte med på listan så det blev ingen jävla tenta. Kom nyss hem och kollade mina sidor på högskolans hemsida och där fanns en påminnelse om att jag skulle anmäla mig till tentan!! JAG HAR FAN ANMÄLT MIG REDAN!!! Inget går som jag vill. Som tur är får jag en ny mobil snart på försäkringen så då är det problemet löst.

Jag har nu beslutat att inte gå ut på en riktig månad, ingen vit månad som bara är två veckor uten en hel månad, fyra veckor. Vill jag dricka får jag fan sitta hemma och dricka. Nästa månad ska jag ha pengar kvar på kontot när jag får nya pengar. Om någon vill döda mig så är det fritt fram, så less är jag just nu (nog för att jag har lite pengar kvar men de tar nog snart slut). Jag funderar starkt på att leta upp mannen som ville köpa sex av mig och Elin i somras. Jag vill ha pengar och lite flyt.

I kväll ska jag INTE festa. Jag och Michaela ska se Shutter Island och kanske en fransk film som heter Fjärilen i Glaskupan (eller nåt), som en intressant kille rekomenderade igår, och mysa med lite B&J's. Det ska bli mysigt och skönt att slippa vara bakis och ha ångest. Nu ska jag försöka läsa klart The Namesake så jag slipper ha det hängandes över mig. Sen måste jag kolla upp hur det blir med tentan som aldrig blev av. Alltså ordet less kan inte ens i närheten beskriva min sinnestämmning just nu. Tur att jag inte åker hem nu för den resan skulle vara totalt förstörd. Min lillebror har förresten tagot körkortet nu. Grattis till honom! Nu får han köra min älskade Ruben och om han förstör Ruben kommer jag förstöra honom.. Men grattis till Viktor.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0