Sugen på choklad

Jag är lite sugen på choklad. Jag är egentligen inte någon stor chokladfantast utan är mer av en lakritsperson, men idag är jag lite sugen på choklad. Jag har dock inget sött hemma för tillfället förutom äppeljuice och hallonsodaessens till soda streamern så jag antar att jag får hålla till godo med det. Jag kanske tar en sväng till affären i morrn och köper något sött. Igår hade jag tur dock. Jag ar på skitdåligt humör hela dagen men min underbara lilla sambo Maria köpte kolaremmar till mig när hon var på willys. Det var lyxigt som tusan!

Idag har jag pluggat lite. Jag har skrivit om The jävla Namesake. Jag hatar den uppsatsen men den är snart klar. Jag har också kommit på ett ämne till en av de andra uppsatserna. Vi ska jämföra något och jag ska jämföra alkohol och marijuana. Lite tattigt kanske men det finns mycket info om det och är ett ganska lätt ämne att skriva om antar jag. Hoppas jag..

Just nu ligger jag i soffan och kollar på en film som verkar lite jobbig. Jag får se om jag orkar se klart hela. Igår såg jag dock en film som verkligen sög. Det kan ha varit den sämsta filmen jag någonsin sett, Drag me to hell hette den. Riktigt jävla dålig, se den INTE! Det finns lite ljus på filmhimlen i alla fall. Nästa vecka är det premiär för nya Harry Potter-filmen. Jag ska boka biljetter i natt.

I helgen ska vi kanske vara kattvakter till lilla Lasse W. Jag vet inte riktigt om jag pallar, jag kommer nog gråta, spy och i värsta fall svimma av syrebrist när jag ska ta bort bajset ur kattlådan. Sen är Maria allergisk, det kanske är en dum ide. Vi får se hur det blir i alla fall.. Nu ska jag fortsätta se filmen för nu händer det något. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0