Kattjävel

Hej! Jag var för bakis för att skriva igår så jag skriver nu i stället. Mellanstadiediscot i fredags var kul, antar jag. Jag blev ganska full så jag minns inte riktigt allt. Det enda jag egentligen minns var att jag spelade air hockey med en av norrmännen. Jag gav honom ett tjusigt sugmärke också. Michaela BAD om ett sugmärke på förfesten. Hon fick två. Jag undrar hur nöjd hon är med dessa nu, haha! Jag var i alla fall riktigt dålig igår och gjorde inte ett skit på hela dagen. Eller jag gick till affären och köpte chips med dipp och lite godis. Det blev min och Marias frukost i morse.

Lilla Lasse var en riktigt bitch i går natt. Maria var på krogen och jag var ensam hemma och självklart såg lilla Lasse till att bajsa ner hela lägenheten. Jag som har en enorm bajsfobi fick panik och ringde Maria med gråten i halsen, men det fanns inte så mycket hon kunde göra så jag tog rengöringsmedelsflaskan och besprutade alla förpestade ställen och torkade bort allt bajs. Det kan ha varit det vidrigaste jag gjort i hela mitt liv. Jag var riktigt arg på Lasse resten av kvällen men nu är vi vänner igen. Tyvärr har Lasse förstört våra gardiner, de är nu fulla av små klohål. Han har också lite halvhjärtat försökt riva ner duschdraperistången. Den mår inte så bra längre, och han har även snorat ner köksfönstren. Han är ett monster! Vi har dock haft några mysiga stunder. I kväll somnade han i mitt knä.


Visst ser han nästan ut att vara mitt lilla barn?!

I kväll har jag, Maria och hennes kompis Jossan från Kiruna sett på film. Vi såg samma film som jag såg igår, I Love You Philip Morris med Jim Carrey och Evvan McGegor. Den var rätt bra, handlar om en man som är homosexuell och håller på med massa bedrägerier. Han hamnar i fängelse hela tiden men lyckas alltid rymma. Jag gillade den, sen är ju Evvan McGregor men och han är så sexig så jag vill äta upp honom!

Nu ska jag sussa, om det går. Lasse leker nämligen i vardagsrummet. Han försöker säkert riva ner gardinerna igen den lilla satungen. Jag och Maria är sugna på att stoppa in honom i frysen ett tag och se vad som händer. Tror dock inte att det skulle vara så uppskattat av Jennifer så jag antar att vi låter bli. Vi har också funderat på att sluta mata honom så han inte bajsar mer för det luktar verkligen jätteilla. Jag har insett att jag nog aldrig kommer skaffa ett djur (eller barn för den delen). Min bajsfobi är inte nådig. Jag höll på att både kräkas och svimma igår när jag skulle städa upp efter Lasses lilla bajsäventyr. Vår badrummsmatta är numera ett minne blott.

Nej nu ska jag sova. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0