Universum

Ni fattar inte hur mycket jag och Michaela har pluggat i kväll. Vi skrev ihop tre sidor om en film! Jag tyckte vi var superduktiga. Vi hann med ett glas vin var också, det hjälpte verkligen produktiviteten på traven. Vi hittade också en jädrigt rolig funktion på min webcam, det var länge sen jag skrattade så mycket. Ibland var vi som söta små aliens och ibland såg vi mest ut som Tjernobyloffer. Önskar att jag kunde visa hur fula vi var. I morgon blir det en extremt tidig morgon. Seminariet börjar 08.30 och jag ser verkligen verkligen inte fram emot att promenera upp till skolan i minus en miljard grader.

Jag har hunnit med massor i kväll. Jag har både pluggat och tvättat och skrattat. Sen grät jag lite också. Jag kollade på stjärnorna och funderade över hur långt borta de egentligen är. Tänk att det finns så fruktansvärt många solsystem. Jag undrar hur de ser ut, hur andra planeter ser ut. Om jag hade dödslängtan hade jag byggt mig ett coolt rymdskepp och åkt i väg till andra galaxer. Men jag tror att man kan dö lätt om andra atmosfärer har annorlunda luft som bryter ner mitt rymdskepp så jag måste vara beredd på att dö om jag skulle göra det. Men tänk vad coolt att det säkert finns massa planeter med helt annorlunda liv och miljöer. Jag är så fascinerad av rymden nu för tiden. Jag ska "låna" alla rymdfilmer jag hittar och bara se se se!

Jag hittade en cool grupp idag också, Mountain. Ganska psykadelisk men lite likt Creedence också. Jag ska lyssna sönder dem de närmsta dagarna har jag planerat. Jag ser just nu också att jag har lite Lasse-snor på mitt fönster. Jävla katt! Men det kan få vara kvar ett tag. Jag hatar att tvätta fönster.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite sen ska jag sova några fjuttiga små timmar och hoppas att jag inte försover mig i morgon. Jag har ju en tendens att göra det nu för tiden. Jag som aldrig varit en sån som försover sig förut. Jag undrar vad det kan bero på. Förresten tror jag att jag börjar bli lite sjuk. Idag när jag kissade och skulle torka mig var jag lite feberöm i snippan. Jag tog en ipren och hoppas på att jag inte får feber (det skulle dock inte förvåna mig, feber och halsfluss). Nej god natt alla konstiga läsare som helt plötsligt blivit hur många som helst! Vad vill ni mig?


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0